Thursday 3 March 2016

Review: Cleansing Foam The Face Shop


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Lamanya tak update blog ni. Bersawang dah. Antara sebab kenapa tak update adalah mungkin busy dengan 'university stuffs' kot and I've no idea what to post haha. Ok so post harini aku nak review sikit pasal Cleansing Foam by THE FACE SHOP :D

Ok btw produk ni aku sendiri guna. Actually tak lama pun aku pakai produk ni. Lepas guna other products, muka ni macam takde effect apapa sgt lepas guna. So bila my Korean penpal timbulkan pasal face shop ni, terfikir jugak apa yang ada kat face shop ni kan. So teruslah check search bagai haha, tengok mostly kata produk ni okay lah natural lah. Mula dari situ lah teringin nak cuba produk ni. So bila aku keluar dengan my mom kat NU Sentral, singgah lah kejap kat kedai THE FACE SHOP untuk tengok harga and produk dia. Yes harga kalau tengok memang agak mahal kalau bagi aku lah tapi sebab nak try jugak so beli jugak lah untuk cuba. Kalau okay, duit tu berbaloi je.


Credit to owner

Ni lah produk yang aku beli. Harga dia dalam RM20. Dia ada banyak lagi jenis tapi aku pilih aloe sebab macam yang kita tahu, aloe ni kan bagus so aku cuba lah jenis yang ni. Katanya sesuai untuk semua jenis kulit and bau dia wangi sangat untuk aloe ni. Jenis lain tak pasti pulak. 

After guna ni untuk a few days or maybe weeks, alhamdulillah bagus lah produk ni. Muka kurang minyak, kalau ada jerawat pun jarang tumbuh. Segan silu jerawat nak tumbuh haha in syaa Allah. Kulit muka pun boleh rasa licin dan segar sangat :) Kalau ada yang nak cuba, boleh lah cari produk ni kat mana-mana mall. Ada yang minat? Boleh cuba cari dan gunakan :) Setakat ni memang aku guna produk ni kat rumah kat universiti, so kira berbaloi lah duit beli produk ni. Depends pada diri masing-masing. Hope review ni membantu sesiapa yang masih cari nak guna produk cuci muka yang mana eh. 

So, untuk produk ni aku bagi 4/5

2 comments

5 March 2016 at 14:39

i should try this! thanks dear for sharing. hehehehe

5 March 2016 at 15:16

Suhaiza : Ok, if dah guna bolehlah share dengan saya nanti :) Hihi okay my pleasure to share about this thanks.

Post a Comment