Saturday 23 July 2016

Hiatus

Assalamualaikum semua and hi.


Maaf tak dapat nak update buat masa sekarang atas sebab aku tengah ada LATIHAN KLINIKAL. In syaa Allah lepas habis klinikal aku ni, bila free, aku akan update blog. Terima kasih sebab sudi blogwalking blog ni :) Oh! Bagi yang invite join segmen tu, bila free, kalau segmen tu masih berjalan in syaa Allah aku cuba join sebab korang dah invite kan. Tapi buat masa ni tak dapat lah.

Okeh, kalau lah ada yang tertanya aku klinikal untuk apa, kat mana semua tu. Aku buat latihan klinikal ni di hospital dekat area rumah aku ni je sebab senang tapi tak lama lagi aku kena klinikal jauh nun kat Penang huhu. Klinikal ni aku kena buat untuk cukupkan jam kredit kat universiti untuk graduate. Kalau tak cukup, habislah tak dapat graduate sampai cukup haha. Apa yang best klinikal? Haha, bagi pengalaman aku, yang bestnya klinikal ni sebab aku dapat praktis apa yang dah belajar practically (yelah, kalau belajar theory je kekadang ada tak faham kan hihi so bila praktikal, in syaa Allah faham dan ingat) dan aku dapat kenal ramai student lain dari universiti lain. Dapatlah kenal student yang amik sama course kan sambil dapat kawan baru :) So, untuk kali ni aku klinikal di bahagian radiologi, nanti kat Penang baru di bahagian radioterapi hmm jia you! :) K tu je rasanya, nanti bila free aku akan update blog. Kalau nak tahu serba sedikit mengenai klinikal aku atau course yang aku amik, boleh tanya. In syaa Allah aku akan buat entri pasal tu kalau perlu.

6 comments

23 July 2016 at 17:25

It's okay. Take care and all the best.

30 July 2016 at 02:30

singgah sini.. :)

1 August 2016 at 21:15

klinikal sama dengan praktikal eh? Goodluck! and jangan lupa have fun too

2 August 2016 at 10:16

good luck:)

4 September 2016 at 00:17

All the best, my dear untuk latihan klinikal nya! May Allah ease everything on you, aminnn... Fighting! :)

19 January 2017 at 15:28

Thanks semuanya :)

Post a Comment